سروده هایئ از آقای جواد نصرالله زاده (شعرنو)


تاريخ تولد:جمعه 29 آذر 1364
کشور:ايران
شهر:mashhad

متولد تهران هستم از مادری اقلیت و پدری مسلمان زاده شده ام
و از سال 1380 به تنهایی به مشهد امدم
وتنها همدم زندگی من تنهاییم است
که تمام عمر همراهم بوده
و هیچ گاه رهایم نکرده است : جواد نصرالله زاده
گذرگاه

.به نام رب جان وآفرينش..
سخن دان جهان مولای بينش..
به نام آنکه جان را شعرآموخت..
جهان را درپی نوری برافروخت..
{گذرگاه۱}..
چه کسی می آيد..
که من اينگونه دگرگون شده ام..
شايداز کوچه تنهايی من رهگذری می گذرد..
که صدای قدمش..
در حريردل من می پيچد..
آه..شايد..اوهم چون دگران..
بهراسد زصدای قدم خويش وبه مقصدنرسد
..ليک..
انتظاری بامن هست..
ومن آيه سان می خوانم..چه کسی می آيد..
{گذرگاه۲}..
سالها می گذرد..
ودلم خسته تراز من به من
و خستگيم ميخندد..
سالها می گذرد
معجزه ها می آيد..
وهنوز..
ديده برره دارم..
تا ازآن درهّ تاريک جدايی ..
به کنارم آيی..
عکس مواج تودر شيشهّ قلب سيهم..
همچنان ميخندد..
باخودم می گويم:
ديروقتی است..
که قلبم شده ازهجر تو
سردو بی رنگ..
وهنوز..
من به تنهايی خود مينگرم.


شاعر
جواد نصرالله زاده















نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار