سروده ای زیبا بنام : انگار تو عاشق تری ازمن! از شاعر معاصر توکل مشکوه {مشکات}

انگار توعاشق تری ازمن

توکل مشکوه (مشکات)
تاريخ تولد: پنجشنبه 14 شهريور 1347
کشور: ايران شهر: شیراز
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

از قلم ایشان:
آنچه در من جاریست
بغض دیروز من !
اندیشه فردای من است
نا امیدی مرگ است
باز امید به اوست
هر چه داریم
از اوست

ليست دفتر شعر ها توکل مشکوه {مشکات}
نوشته های ادبی توکل مشکوه {مشکات}
از سایت شعرنو

www.shereno.com


نام سروده :


انگار تو عاشق تری از من
"""""""""""""""""""""""""""""""""
ای آنکه سوایی سری از من
انگار تو عاشق تری از من

درویشم و کشکول پر از عشق
بردار و ببر نوبری از من

من قطره ی باران و تو دریا
آغوش گشا گوهری از من

بگشا گره از طاق دو ابروت
بر گیر تو شور و شری از من

گویند حرام است ولیکن
بستان تو یکی ساغری از من

من طلعت آیینه ی صبحم
هر چند شما کافری از من

من منتظر لحظه ی دیدار
سر پنجه بزن بر دری از من

ماند که اجابت کنم این حکم
تا ازن دهد سروری از من

از آتش این عشق نماند
مشکوة چو خاکستری از من

شاعر : توکل مشکوه(مشکات*)

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار