نتايج جديدترين نظرسنجي در حوزه روابط عمومي منتشر شد

استفاده سازمان‌ها از فن‌آوري‌هاي نو در ارايه خدمات به شهروندان از افزايش 44،4 درصدي همبستگي رابطه آن‌ها با مردم حكايت مي‌كند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اميرعباس تقي‌پور - دبير پنجمين همايش روابط عمومي الکترونيک - با اعلام اين مطلب گفت: مرکز افکارسنجي دانشجويان ايران در اواخر ارديبهشت‌ماه سال جاري نظرسنجي در حوزه روابط عمومي را به سفارش دبيرخانه دائمي همايش روابط عمومي الکترونيک انجام داده است و 131 نفر از مديران و کارشناسان روابط عمومي‌هاي سراسر کشور به پرسش‌هاي اين نظرسنجي پاسخ داده‌اند.

تقي پور با اشاره به اينکه اين عده معتقدند روابط عمومي الکترونيک به ميزان 38.1 درصد بهبود روابط کارکنان را موجب شده است گفت: اين موضوع نشان مي‌دهد سرمايه‌گذاري در حوزه روابط عمومي الکترونيکي تقويت مناسبات و روابط درون و برون سازماني را در پي‌دارد.

او افزايش بهره‌وري را يکي ديگر از دستاوردهاي بکارگيري فن‌آوري‌ها و ابزار نوين در ارايه خدمات به مردم ذکر کرده و يادآور شد: بر اساس آمارهاي به‌دست آمده فن‌آوري‌هاي نوين 58.7 درصد بهره‌وري نيروهاي شاغل را ارتقاء مي‌دهد.

تقي‌پور در تحليل اين بخش از نتايج نظرسنجي به ضرورت توسعه آموزش فن‌آوري‌هاي نوين، اشاره کرد و افزود: آموزش، کليد توسعه آگاهانه فن‌آوري‌هاي نوين است.

بر اساس اين گزارش پنجمين همايش روابط عمومي الکترونيک ارديبهشت‌ماه سال آينده برگزار خواهد شد.



نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار