سروده ای زیبا از شاعر معاصر امیر کاشانی اصل

شاعر معاصر امیر کاشانی اصل
با سروده ای زیبا بانام:
«دنیای شعر»

تاريخ تولد: پنجشنبه 1 فروردين 1364

کشور: ايران شهر: اهر

ليست دفتر شعر ها امير کاشانی اصل
نوشته های ادبی امير کاشانی اصل
در دفتر سایت شعرنو

« دنياي شعر»

مي نويسم گر چه بيتي ليك من شاعر نيم
در ميان خوبگويان ادب آخر كيم

عشقبازي مي كنم با حرفها در كنج دل
عاشقان دانند چون دارند حق آب و گل

مست از الفاظ زيبا مي شوم چون باده خوار
مي دهم از كف زبيداري من آرام و قرار

ميكنم پنهان به پشت قافيه نامم ولي
مي شود پيدا ز خوبيني من گاهي جلي

شعر چون دريايي از عشق است و عرفان اي عزيز
مي دهم روحم جلا هر دم از اين آب تميز

گاه گاهي مي نگارم بيتي از ديوان عشق
بي گمان الهام گشته بر من از سلطان عشق

مي نويسم آنچه را در دل نهاده كردگار
يابد آرامش پس از آن اين وجود بيقرار

مي روم با شعر من تا قله هاي آرزو
مي شوم با شعر گاهي با حقايق رو برو

شعر مي گويد همي اسرار ناپيداي دل
بي گمان آن مي نشيند بر دل جوياي دل

عاشق شعر اميران ادب هستم چنان
هر زمان خوانم زشوقم پَر كشد روح و روان

Amir kashani asl
شاعر امیر کاشانی اصل
""""""""""""""""""""
ترجمه ی شعر درون کارت پستال در پست بعدی جاودانه هااز ف. شیدا

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار