سخنان کوتاه از بزرگان جهان

آدم های هدفمند فرمندند ، چرا که برآیند هدفمندی ، پاکی ست و پاکی شاهراه فرمندیست . ارد بزرگ

مسؤولیت دوش به دوش قدرت و لیاقت [ظرفیت] حرکت می‌کند.
جوسیا گیلبرت هولاند

به منظور تقویت نیروی ذهنی ، هر هفته یک روز کامل را در مرخصی به سر ببرید این استراحت باعث می شود که در شش روز بعد بتوانید خیلی بیشتر کار کنید . برایان تریسی

مردم از هیچ چیز به اندازه مسؤولیت وحشت ندارند؛ با وجود این هیچ چیز به اندازه مسوولیت در دنیا باعث پیشرفت انسان نمی‌شود. فرانک کرین

سرآمد دشواری و سختی دانایست و دانا چشم خویش را بر بسیاری از زیبایی های زود گذر گیتی خواهد بست .
ارد بزرگ

مسؤولیت قبول کن، بگذار هرچه می‌خواهد پیش بیاید. آنتونی رابینز

هر روز وقتی را به فکر کردن در مورد برنامه هایتان و مرور اولویت بندی های خود اختصاص دهید تا مطمئن شوید که آیا از هر دقیقه از وقتتان به بهترین نحو استفاده می کنید یانه ؟ . برایان تریسی

می اندیشم پس هستم ، هستم چون فکر می کنم ، و فکر می کنم چون شک می کنم .
رنه دکارت


منبع :
http://andylopen.blogfa.com/post-121.aspx

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار