فناوری اطلاعات به عنوان ابزاری در توسعه خدمات پستی

ايتنا - در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي شركت پيك آهو به عنوان كارگزار رسمي شركت پست جمهوري اسلامي ايران سرويس پيك ويژه(Courier Service) را با تجهيز ناوگان حمل و نقل و آموزش‌هاي لازم ارائه خدمت در كلاس جهاني تحويل فوري خانه به خانه(Door to Door) در كمتر از دو ساعت را آغاز نموده است.





اين سرويس منشا حل بسياري از مشكلات كلان شهرهايي نظير تهران است كه مردم و ساكنان آن هميشه درگير معضلاتي مثل ترافيك شهري، آلودگي هوا، كمبود پاركينگ، گراني حمل و نقل، ارزش وقت ساكنان آن و بسياري موارد ديگر هستند.

مطابق اين گزارش مجموعه خدماتي كه پيك آهو ارائه مي‌نمايد در سه طبقه اصلي قرار دارد:

1- سرويس كورير يا پيك ويژه كه به محض تماس با مركز تلفن هوشمند 84010-021 خدمات آهو آغاز مي‌گردد. مخاطبين اين سرويس شركت‌ها، سازمان‌ها، ادارات دولتي و غيردولتي و ساير اقشار مردم هستند.

2- سرويس خدمات COD ( تحويل در مقابل دريافت وجه Cash on Delivery ) كه مرسوله فرستنده تحويل گيرنده و بهاي آن دريافت و مجددا به فرستنده عودت مي‌شود. مخاطبين اين سرويس عمدتاً صاحبان مشاغل تله‌ماركتينگ و خريد و فروش اينترنتي مي‌باشند.

3- خدمات قراردادي كه شامل استقرار پيك در محل تا انجام دوره‌اي مثل روزي يك يا دو بار مراجعه و دريافت كليه مرسولات و توزيع در همان روز مي‌باشند. مخاطبين اين سرويس تمام موسساتي هستند كه روزانه داراي ارباب رجوع زياد و يا داراي مكاتبات متعدد و فوري هستند.

شايان ذكر است كاركنان پيك آهو با ظاهري آراسته و لباس متحدالشكل و پاسخگويي توام با ادب، خدمات بي‌نظيري را تدارك ديده‌اند و در همين مدت كم جايگاه و ارزش خود را به اثبات رسانده‌اند.





نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار