سروده ای زیبا از شاعر عزیز وگرانقدر آرش بهروزی با نام کبوتر




دروود شیدای گرامیم
نوشته ای که برایتان نگاشتم ، بالاخره الان تمام شد و تقدیم به شما در اولین روز سال جدید میلادی...اگه یکم چهرمو پاپانوئلی مجسم کنید احتمال داره برگ سبزم دلنشین بشه... یه چیزی یادم رفت بگم ، طوطی شیرین سخنم تو این کار، خیلی کمکم کرد ، میدونید که زرتشت و خیلی دوست داره

کبوتر
من کبوتر هستم پَر دارم

دل ، بر صاحب اختر دارم

هیچ بی تار ! نرفتم به حرا

هیچ گفتار سروشی نشنیدم زفضا

اژدری از دستم، نگرفت شکل عصا

جسدی از نَفَسم هیچ کجا

نشد از جا بر پا

و کتابی که پر از شور ونوا

حامل پهنه ی رازی باشد

نه نوشتم به خدا

من مسافر هستم ، بَرّ دارم

عشق در سینه اطهر دارم

می چکانم به دل گند م ها

سفره هاي نان را

بهترين حاصل" هوم" کاشته ام

درزمین فردا

رود پر برکتی و خرم ِ مهر

پهن کردم به روان آریا

شسته ام با کف پیرایش آب

گیسوان دریا

من زَرتَشْتَر هستم فرَ دارم

خرد نیک و فروهر دارم


با تشکر از محبت شما جناب آقای آرش بهروزی

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار