ترانه ی ( برو*) سروده ی فرزانه شیدا

بعد ازاین , به آرزوهام , دیگه بال وپر نمیدم
زندگیمو پای عشقت, دیگه من هدر نمیدم
دیگه حتی نمیزارم , روزگار ِ من حروم شه
این یه باره زنده بودن , پای عشق تو تموم شه !
دیگه بیشتر نمیزارم , پا روی دلم بزاری
واسه تو, که توی قلبت , واسه عشقی جا نداری!
نیا دیگه توی راهم, تا که راهمو ببندی
دیگه اونروز خیلی دیره که بیاد من بیافتی
اگه اون روزا رو دیدی , نگی که بهم نگفتی!!
تو که با خیال راحت , دلمو کنار میزاری
میدونم برای رفتن , همیشه بهونه داری!
اما قلبم از شکستن , دیگه پروائی نداره
وقتی قلبت تودل من" یه نخود" جائی نداره !
اما" عاشقی " واسه تو , ته و انتها نداره
جای خالی , توی قلبت واسه دیگرون زیاده
قسمت من شاید این بود که بیا ی تو سرراهم
شانس من بود که دل تو "واسه من" وفا نداره
برو هرجائی که میخوای, سررات دلا رونشکن
هرجا دیدی قلبی مرده , یادی کن ازاین دل من!!!
فرزانه شیدا /ف.شیدا 1383آذرماه

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار