سخنی از بزرگان - مهدی انصاری

مردم اشتباهاتشان را روی هم ميريزند و غولی به نام تقدير ميسازند .(( جان هاينر ))
خانمها هرگز نميگويند تو را دوست دارم،ولی وقتی از تو پرسيدند مرا دوست داری !بدان كه درون آنها جای گرفته ای .((رو شفوكو))
درون تو صدايی هست که تمام روز در وجود تو زمزمه می کند؛حس می کنم اين درسته ، می ‌دانم اين يکی غلطه .نه معلم ، نه واعظ ، نه پدر و مادر ، نه دوست و نه هيچ آدم عاقلی نمی تواند بگويد چه چيز درست است و چه چيز غلط .تنها به صدای درونت گوش کن !(( شل سيلور استاين ))
گرامی ‌ترين و زيباترين‌ها در جهان ، نه ديده می‌ شوند و نه حتی لمس می ‌شوند ، آنها را تنها در دل بايد لمس کرد .(( هلن کلر ))
خداوندا!اگر بخواهم آنچه در ذهن دارم با تو بگويم ،هزاران جلد کتاب می شود ولی آنچه در دل دارم يک جمله بيش نيست:دوستت دارم .(ويکتور هوگو))
بهترین لحظات زندگی من لحظاتی بود که در خواب گذراندم .(( بتهوون ))
اگر از انسان آرزو و خواب گرفته شود ، بیچاره ترین موجود روی زمین است.(( کانت ))
اگه با دلت چيزی يا کسی رو دوست داری زياد جدی نگيرش ،چون ارزشی نداره ، چون کار دل دوست داشتنه ، مثل کار چشم که ديدنه ،اما اگه يه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی ، اگه عقلت عاشق شد ،بدون که داری چيزی رو تجربه می کنی که اسمش عشق واقعيه .(( افلاطون ))
برای آنكه بتوانید خوشبخت زندگی كنید اسرار خود را به هركس نگویید .(( فلوریان ))
یکی از لذایذ نامه های قدیمی این است که به جواب نیاز ندارند(( گیوس ژولیوس سزار ))
عشق عینک سبزی است که با آن انسان کاه را یونجه می‌بیند .(( مارک تواین ))
من نميگويم هرگز نبايد در نگاه اول عاشق شد اما اعتقاد دارم بايد برای بار دوم هم نگاه کرد .(( ويکتور هوگو ))
هرگز به احساساتی که در اولین بر خورد از کسی پیدا می کنید نسنجیده اعتماد نکنید(( آناتول فرانس ))
راز بد بخت بودن این است که وقت آزاد داریم تا فکر کنیم آیا خوشبختیم یا نیستیم (( جرج برنارد شاو ))
به دختران در کودکی شير سگ دهيد ، شايد در بزرگی وفا بياموزند !(( شکسپير ))
تصمیم خداوند از قدرت درک ما خارج است اما همیشه به سود ما می باشد .(( پائولوکوئیلو ))
هر کجا مردی یافت شد که به مقامات عالیه رسیده یقیناً زنی پاکدامن او را همراهی کرده است ((شیلر))
"همه دوست دارند که به بهشت بروند, ولي کسي دوست ندارد که بميرد." ((جان لوييس))
همیشه بین خود و همسرت بازه ای را نگاهدار تا به خواری گرفتار نشوی . ((اُرد بزرگ))
در زندگی ثروت حقیقی مهربانی است ، و بینوایی حقیقی خودخواهی . ((وینه))
طلوع و غروب عشق ، خود را به وسیلۀ درد تنهایی و جدایی محسوس می سازد . ((لابرویر))
فرودستان ، در بهترین هنگامه هم ، بهانه های فراوان ، برای انجام ندادن کار های خویش دارند . ((اُرد بزرگ))
اگر مشکلی داری، به دلیل طرز فکر توست و تنها راهی که می توانی مشکلات را برای همیشه حل کنی، این است که طرز فکرت را تغییر دهی. ((وین دایر))
چرخهای سنگین و زنگ زدۀ زندگی با دستهای نامرئی امید می چرخد . ((ناصرالدّین صلب الزمانی))
وارترین کارفرما کسی است که با ندادن و یا کم کردن دستمزد زیر دست فرمانروایی می کند . ((اُرد بزرگ))
بهترین لحظات زندگی من لحظاتی بود که در خواب گذراندم. ((بتهوون))
آن روز که همه به دنبال چشم زيبا هستند، تو به دنبال نگاه زيبا باش.((دکتر علی شریعتی))


منبع : وب سایت مهدی انصاری با عنوان من و تو

http://tanhastore.blogfa.com/post-29.aspx

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار