مذاكره براي ارائه خدمات بيمه و بازنشستگي نيروهاي مسلح از طريق دفاتر

رييس انجمن دفاتر خدمات ارتباطي كشور از مذاكره با سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح خبر داد و گفت: قرار شده خدمات بيمه، درمان و بازنشستگي اين نيروها از طريق دفاتر به مردم ارائه شود كه مذاكرات و مقدمات اوليه انجام شده است.

علي فلاح حقيقي - رييس انجمن دفاتر خدمات ارتباطي كشور - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار كرد: با ايجاد هلدينگ كشوري زمينه‌اي براي توليد خدمات ايجاد مي‌كنيم كه مقدمات آن را به اطلاع انجمن‌ها رسانده‌ايم و قرار است به‌عنوان يك مجموعه شركت مادر تخصصي براي تشكيل شركت‌هاي زيرمجموعه و به منظور تامين خدمات و ارائه كار در دفاتر براي ورود در پروژه‌هاي مرتبط ورود پيدا كند.

او تصريح كرد: با ايجاد شركت‌هاي تخصصي زيرمجموعه توليد خدمت براي دفاتر خدمات ارتباطي، اولين هدف و پروژه ما اپراتور دوم پست است كه خصوصي خواهد بود.

وي افزود: با ايجاد اين مجموعه درواقع قدرت اجرايي دفاتر براي عقد قراردادهاي مرتبط در كشور افزايش مي‌يابد و با توجه به اين كه شبكه توزيع و تخصصي آن را در سطح كشور داريم پيش‌بيني مي‌كنيم بهترين ظرفيت را در اين زمينه داشته باشيم.


نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار