سقوط اخلاقی در ویکی پدیا ...



طی یک نمایش و سناریوی وقیحانه در نهایت سایت ویکی پدیا پس از دو هفته اقدام به حذف زندگینامه بزرگترین فیلسوف حال حاضر ایران از این سایت کرد .

حذف مقاله ارد بزرگ از ویکی پدیا !!!


این بازی کودکانه آنقدر چندش آور بود که فقط ناظر ماجرا ماندیم تا مقاله ارد بزرگ پاک شود و در نهایت سیاهه ایی فوق العاده خصمانه از چند کاربر اجیر شده ویکی پدیا باقی ماند .
برای روشنتر شدن موضوع نظر شما را به دو نظر که از سایت بزرگ شیروان برداشت نموده ایم جلب می کنیم :


ناشناس گفت...

تنها بهزاد مدرس موافق حذف مقاله نبوده است. اکثر مدیران ویکیپدیای فارسی نیز نظر در حذف مقاله سهیم بودند. در بررسی من نامهایی مانند مردتنهاو شخصی با نام مستعارآدلر، مدیرانی بانام مستعار علمجو، کامیکس و همان.


عاطفه معصومی گفت...

در مورد نظر دوست ناشناس بالا باید بگویم اتفاقا آنچه در نظرات عمومی هم بر آن پافشاری شده است همان باند گروهی در ویکی پدیا می باشد من هم از آقای بهزاد مدرس در متنی که نوشتم به عنوان یکی از مدیران ویکی یاد کردم اما واقع امر آنست که این آقا لیدر بقیه مهاجمین به مقاله ارد بزرگ بود . این باند امروز بر سر نظریه قاره کهن ارد بزرگ هجوم آورده غافل از اینکه ارد بزرگ بر دلها جاری است و آنهایی که هتاکی می کنند شخصیت واقعی خود را به نمایش می گذارند .
دشمنان همیشگی نظریه قاره کهن تجزیه طلبان پان تورک و پشتونهای افراطی پاکستانی پرست بودند امروز مخالفین سر از ویکی پدیا در آورده اند مخالفینی که آنگونه که پیداست سر در لندن دارند و ...
استعمار هنوز گویا پیر نشده و در قالبی جدید و مدرن از طریق صفحات وب کار خویش را پیش می برد .
مردم ایران و افغانستان و 19 کشور دیگر حوزه تمدنی ایران در قالب نظریه قاره کهن گرد هم جمع می شوند . ایران به عنوان یک مادر فرهنگی بزرگ جایگاهی خاص در این عرصه دارد ...
متاسفم که می بینم ویکی پدیا عرصه چه آدمهایی شده است . در ضمن آیدی "همان" در چندین مورد نظر بر سرشناسی داده اند اما گویا آنچه می خواست اتفاق بیفتد قبلا از پیش طراحی و آماده شده بود !

با کمال تعجب دیدم یکی از کاربرانی که از ارد بزرگ حمایت نموده بود با تحدیدات بهزاد مدرس ساکت شده و در نهایت از ویکی قهر نموده و دیگری آیدیش برای همیشه بسته شد . این یعنی چه ؟
آیا جز حرکتی سیستماتیک ...
جای چالش و بحثی وجود نداشت همه چشم بسته از مدرس و آیدی سورنا که به احتمال بسیار زیاد خود مدرس است حمایت نمودند و دیگر هیچ .... این مسیر ناثواب هر روز میدان وسیعتری پیدا خواهد نمود .
اعتراضات به روند ویکی پدیا خاموش نشدنیست چون این اهانت به مردم کشورهای فارسی زبان بود .
اهانتی که همین الان هم ادامه دارد با نمایش بایگانی (بحث حذف مقاله مورد نظر) که سرشار از اهانت به این شخصیت نجیب است .
باند تبانی در ویکی پدیا تاوان سختی خواهد پرداخت ...
آقایان فکر کرده اند ارد بزرگ یعنی دو نفر در ویکی !!!!!!!
امروز وقتی سرچ کردم دیدم تعداد یافته های ارد بزرگ بیشتر از کلمه ویکی پدیاست

2,890,000 درباره ارد بزرگ
1,540,000 درباره ویکی پدیا

آنکه باید حذف شود و گفته شود غیر سرشناس است ویکی پدیاست و نه ارد بزرگ ...

ببینید کار به کجا رسیده است که به آمار رسیدیم !

وقتی ادب و حرمت تا آن حد افت کند که در ویکی پدیا به ارد بزرگ علنا گفته شود جوک و از این استاد اخلاق تلویحا به عنوان ابتذال یاد شود !!!

سقوط اخلاقی سایت ویکی پدیا کاملا مشخص می شود .
این رسوای بزرگ برای ویکی پدیای فارسی است .

و من واقعا متاسفم که امروز با عده ایی اینچنین وارد بحث قلمی شده ام
افرادی که هیچ حد و مرزی برای اهانت و توهین برای خود نمی شناسند .
آن آقای لندن نشین که آتش این جریان را گرم کرده با گستاخی تمام معترضین که مردم ایران هستند را خانواده و فامیل ارد بزرگ می نامد !
قاضی نهایی مردم هستند و دولتمردان کشورمان نیز در نهایت این جریان را بررسی خواهند نمود .


سایت جاودانه ها این اقدام سایت ویکی پدیا را محکوم نموده و از مراجع ذی صلاح درخواست برخورد با این باند محفلی را دارد .



نظرات

‏ناشناس گفت…
همشون دستشان توی یک کاسه بود. کسی که آن کاربر معترض را بست مدیر همان بود. کاربر دیگری هم ارد بزرگ را جوک خواند اسمش الفبت است و آیدی مخفی مدیر مردتنها در ویکیپدیا است. این الفبت یک پشتون است انگار. دیدم مقاله با نام مجعول سید جمال افغانی نوشته است.
‏ناشناس گفت…
همه مدیر ها سر و کله یک کرباسند. مدیری که آن کاربر معترض را بست نامش "همان " بود. این اقا موزیانه نظر مخالف نداد اما جایی که لازم شد با بستن آن کاربر معترض و مدافع ارد بزرگ ماهیت خودش را نشان داد. آن کاربری که با وقاحت ارد بزرگ را جک نامید هم ایدیش الفبت است. این بابا حساب دیگر مدیر مردتنها است. الفبت یک پشتون مخالف نظریه قاره کهن ارد بزرگ است. دیدم که مقاله ای با نام مجعول سید جمال افغانی نوشته است.
‏ناشناس گفت…
مدیرایی مانند مدرس؛ همان؛ علمجو و کامیکس و آدلر که در حذف ویکی دست داشتند همه مدیرای خورده پای ویکی اند.

دو مدیر اصلی دارد ویکی که با هم تمام نقشه ها پشت ویکیپدیا را می کشند. رییس این نوکر ها که با همکاری انگلیس به ارد اهانت کردند، دو مدیر اصلی هستند با نام بهافرید و مردتنها که بدون هماهنگی این دو آب از آب در ویکیپدیا تکان نمی خورد. نقشه حمله به ارد بزرک را هم حتما این دو با هم طراحی کرده اند.
‏کاظم بیگی گفت…
مطالب شما خیلی روشنگرانه بود من حقیقتش از جریانات پشت پرده ویکی پدیا هیچ چیزی نمی دونستم اما الان فهمیدم این سایت تنها برای رضای خدا ساخته نشده و سازندگان آن با این وسیله در حال جنگ با فرهنگ های بومی و ستارگان علمی و فکری کشورهای متمدنی نظیر ایران هستند .
خوب ارد بزرگ شخصیتی دوستداشتنی و پدرانه دارد . جوانان هم از نصایح او با شور و شوق استفاده می کنند در عرصه منطقه ایی هم مورد توجه همه ملل است .
حالا مدیران ویکی پدیا چه چیزی را می خواهند ثابت کنند ؟
چه می خواهند بر علیه افکار عمومی چه بگویند ؟
مردم خودشان می شناسند نیاز به هتاکی آقایان نیست .
صفحه سرشار از اهانت به اصلاح ( بایگانی حذف مقاله ) خود را گذاشته اند برای تخریب چهره ارد بزرگ !!!
ویکی پدیا مغرضانه پیش می رود و با این کار ماهیت و چهره پلید بریتانیای سودجو را به نمایش می گذارد .
‏ناشناس گفت…
ممنون از افشاگری های شما. اگر می شود در مورد ماهیت رییس کل ویکیپدیا که بنابر گفته خود ویکیپدیا نامش جیمی ویلز است کمی روشنگری نمایید. این صفحه این فرد در خود وبسایت ویکیپدیا است. آنجا گفته که ایشان رییس اصلی آنجا است
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%84%D8%B1%DB%8C_%D8%B3%D9%86%DA%AF%D8%B1
‏ناشناس گفت…
ویکیپدیای فارسی دست یک عده آدم باند باز افتاده که هر کاری بخواهند در آن انجام میدن و هیچ کس هم جلودارشون نیست. سردسته باندشون هم یک نفر زنجانیه به اسم محسن سالک و آی دی مردتنها که اونجا مدیره و با باندبازی هی داره برای خودش پست جمع میکنه. با چند نفر دیگه با باند بازی چیزهایی که خودشون میخوان رو تو سایت مینویسن و مخالفینشون رو قطع دسترسی میکنن. رفیقاشون رو میارن مدیر میکنن و مثل قارچ دارن رشد میکنن توی ویکیپدیا. دیگه ویکیپدیای فارسی مفت هم نمی ارزه. شده محل باند بازی و کارهای مافیاییه یک عده آدم عوضی.

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار