سخنان ناپلئون بناپارت


ناپلئون بناپارت : در دنیا فقط از یک چیز باید ترسید و آن خود ترس است .

ناپلئون بناپارت : اولین شرط توفیق شهامت و بی باکی است .

ناپلئون بناپارت : نایاب ترین چیزها در جهان دوست صمیمی است .

ناپلئون بناپارت : دردها و رنج ها فکر انسان را قوی می سازد

ناپلئون بناپارت : کسانی که روح نامید دارند مقصرترین مردم هستند.

ناپلئون بناپارت : کسی که می ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد.

ناپلئون بناپارت : یک روز زندگی پر غوغا و در شهرت و افتخار بهتر از صد سال گمنامی است.

ناپلئون بناپارت : پیروزی یعنی خواستن .

ناپلئون بناپارت : عشق گوهری است گرانبها ، اگر با عفت توام باشد.

ناپلئون بناپارت : عفت در زن مانند شجاعت است در مرد ، من از مرد ترسو همچنان متنفرم که از زن نانجیب

ناپلئون بناپارت : فداکاری در راه وطن از همه فضایل باارزشتر است.

نظرات

‏سهند گفت…
سلام . خيلي عالي حرف نداره
‏آیدا گفت…
فوق العاده است ممنونم
‏ناشناس گفت…
ازتون ممنونم واقعا خوبه مرسي
‏ناشناس گفت…
ازتون ممنونم واقعا خوبه مرسي
‏احسان گفت…
عالي است
ارزشمندترين سخنان دنيا است.
ممنون
‏ناشناس گفت…
ناپلئون بناپارت:از پيروزي تاسقوط تنها يك قدم فاصله است.

چراغ دروغ بي فروغ است:ناپلئون بناپارت
محمد ناصر دوستدار از افغانستان:

واقعا عالی و آموزنده است بالخصوص برای جوان ها تشکر، حس توانایی انجام هرکار را در وجود انسان زنده میسازد
‏ناشناس گفت…
سلام
صادقانه بگم حرف نداره .ممنونم واقعا ممنونم
‏ناشناس گفت…
...thanks,i love naplone bonaparte
امیر عباس گفت…
خیلی عالی بود من به مطالب تاریخی علاقهی زیادی دارم خلاصه بگم عالی بود
‏ناشناس گفت…
همش حرف است هرکس میتونه حرف بزنه ولی عمل بکار است
‏ناشناس گفت…
سلام به همه دوستان
دوستان عزیز من خودم به این نظر هستم که هد کس که این سخنان را بیهوده شمرد نادان ترین دنیاست
زیرا ما باید به عالمان دنیا و دانشمندان دنیا احترام داشته باشیم


تشکر از همه
مصطفی از فراه افغانستان
‏ناشناس گفت…
ناپلون بناپارت:شرط پیروزی در تمام کارها سه چیز است پول.پول.پول
‏ناشناس گفت…
عالی بود ایولlike very very good

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار