شعری زیبا به نام اوج از اقای مسعود حاتمی از سایت شعرنو

مسعود حاتمی
تاريخ تولد: دوشنبه 15 شهريور 1344
کشور: استرلي
ا
شهر: melbourne

کشتی کاغذی ما در آب تشت غرق شد..
آن آرزوی که من و تو در کنارش می خندیدیم..
به قعر زمان رفت و بچگی ما مسافر آن کشتی بود..
مدیریت صنعتی خوندم وعضو انجمن شعر فارسی
ملبورن هستم و کتاب شعری در دست چاپ دارم
..خوزستانی هستم و 18 سال کرج بودم و 10 سال استرالیا هستم...
ایران خانه من است
نمی بینم سیاوش را
نگویند قصه هایش را
وداع تلخ آرش را
نگاه و اشک مادر را
کجایند آن کمانگیران
به وقت عجز و ماتمها...ادامه دارد

ليست دفتر شعر ها مسعود حاتمی در سایت شعرنو
نوشته های ادبی مسعود حاتمی
در سایت شعرنو


اوج

پرواز دیگر اوج نیست
زیرا پرنده های آهنی پرواز می کنند
اوج را در جای دیگر جستجو کن
جای که هیچکس
به جز پرنده ی خیالی طبیعت
به آنجا نرسیده است
شاید در زیر پایت
در قلب زمین
اوجی پنهان باشد
وخیره شدن به آسمانی که فتح شده
فقط برای تو حسرت می آورد
من به دنبال فتح قلب یک انسانم
آن زمان اوج من است
ودیگر
حسرت هیچ آسمانی را
نخواهم خورد
۱۳۷۸ کرج
پیروز باشی همراه
melbourne
شاعر معاصر: مسعود حاتمی

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار