چرا انسان تا بدین حد رنج می برد؟ از سایت اسمال تو می: (بمن لبخند بزن)

از سایت: بمن لبخند بزن

«« چرا انسان تا بدین حد رنج میبرد!؟»»:


زیرا در زندگی اش، جار و جنجال هست؛ اما موسیقی ِ خاموش نیست.

زیرا در زندگی اش، وراجی های افکار هست؛ اما خلوت نیست.

زیرا در زندگی اش، نا آرامی احساس هست؛ اما بردباری نیست.
زیرا در زندگی اش، هجوم دیوانه وار به این سو و آن سو هست؛
اما آرام و قرار بی مقصد نیست.
و دست آخر در زندگی اش، * خود * حضوری فراوان دارد

؛ اما خدا، به هیچ وجه.



بمن لبخند بزن**Smile To Me






این دعاها از کتاب جشنواره بین المللی‌ *دست های کوچک دعا*

که در تبریز برگزار می شود انتخاب شده است

. در این جشنواره دعاهای بچه های دنیا را جمع می کنند

و به بهترین ها جایزه می دهند.


*خدایا! کمک کن سر آمپول ها نرم تر بشه!

*خدایا! از تو می خواهم که به پدر و مادر همه ی بچه های تالاسمی

پول عطا کنی تا همه ی ما بتونیم داروی (اکس جید) را بخریم

و از درد و عذاب سوزن در شبها رها بشیم و در خواب شبانه مان
مانند بچه های سالم پروانه بگیریم و از کابوس سوزن رها شویم.
*
*خدایا! کاری کن وقتی آدم ها می خوان دروغ بگن یادشون بره!

*
*ای خدا دلم می خواد حتی اگر شوهر کنم خمیردندان ژله ای بزنم!


*خدایا! یک برادر تپل به من بده

*
*خدا جون! تو که اینقدر بزرگی چطوری میای خونه ما


؟ دعا می کنم به این سوالم جواب بدی.

*

*خدایا! شفای مریض ها را بده؛ شفای منم بده تا مثل همه بازی کنم

و کسی نگرانم نباشه؛


برای قبول شدن دعام 600تا صلوات گفتم، حوصله داشته باش
و شفای ما رو بده.
*

*ای خدای مهربان! من سالهاست آرزو دارم که پدرم یک توپ برایم بخرد اما پدرم


به دلیل مشکلات نتوانسته بخرد. خدایا! دعای مرا قبول کن.

*

*خدایا! تمامی بچه های کلاسمان زن داداش دارند، از تو می خواهم مرا زن داداش دار کنی!


یکشنبه 12 مهر ماه سال 1388


از سایت:


Smile To Me: چه کسی می تواند وارد قلمرو ملکوت الهی شود؟


مسیح به کودکی اشاره کرد

و گفت: کسانی که دلی به پیرایگی دل این کودکان دارند

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار