دو سروده ی زیبا از شاعر معاصر مهرداد شیدا : سفر به ماه ومنو شب


سروده ی: سفر به ماه_ و_ من و شب...

سروده ای زیبا از شاعر معاصر مهرداد شیدا
تاريخ تولد: سه شنبه 15 آذر 1339
کشور: ايران شهر: toronto ( تورنتو*)
ازدلنوشته های ایشان در سایت شعرنو:
سفر به ماه ... :

باور نمیکنی ... نه باور نمیکنی

که من در انتهای دلم

آهی پنهان کرده ام و عشقی

که فاش نميگويمش به کس

رنگین کمان کودکی

آه... اگر سر بر می افراشت در آسمان

هوس آن کرده ام

که بادبادکی بسازم

از رویای نهفته در جانم

تا برهانمش در باد

این عقرب ناشناخته غربت

عجب نیش میزند

نیش میزند...

نیش میزند...

راهم را بسته است

بداهه ها دارم برای تو

تماما کودکانه ... عاشقانه

میخواهم همراه تمام شب تاب های زمین

به زیباترین شب سفر کنم

بشویم شمالی ترین گیسوی ترا

در زلال باد

تو خیس می شوی از باد

من پر می شوم از تو

و دلم را عاشقانه

به ماه سنجاق میکنم

تا ببینی تا بخوانی

از سخنانی که نمی توان بر لب راند

اپریل دوهزار و هفت ...///
mehrdad ./ sheyda


ليست دفتر شعر ها ‌مهرداد . شيدا
نوشته های ادبی ‌مهرداد . شيدا

در
http://www.shereno.com/

سایت اختصاصی ایشان:
¤¤¤¤¤¤¤

من و شب

روزها که جای تو خالیست

پیراهنی عطر آگین می پوشم از یاد تو

پرواز میکنم تمام روز را

در هوایی آغشته از بوی تو

شبها که از راه میرسی
یا خسته ای و من پیش پای تو

روی باریکه نازک عشق

شعر می نویسم به اندازه سالیان عاشقی ام

شعر هایی که نمیخوانی و میگذری

یا میخوانی و من نگاه بر پلک بسته ات

تن پوشی می بافم
از هنوز های دوست داشتن
تا بپوشانم لحظه های سرد دلم را

نمیدانی تو

هنوز های دوست داشتنم

تمام شدنی نیست

از یاد رفتنی نیست

نه حتی کم...ذره ای

نه حتی فراموش ....لحظه ای

شبها که به هیچم نمی شماری

تاب می آورم نخوابیدنم را

اگر میدانستی بانو

قطره قطره می چکانم بر دامن شب

باران چشمم را

شب پر از چشم من می شود ...
من پر از چشم شب

روز که جای تو خالیست

پیراهنی عطر آگین می پوشم از یاد تو
پرواز میکنم تمام روز را
در هوایی آغشته از بوی تو

شبها که از راه میرسی
خسته ای و من
شعر می نویسم روی باریکه عشق
..................

سپتامبر 2008 . مهرداد شیدا ...///

نظرات

mehrdad sheydar گفت…
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر

یادگاری که در این گنبد دوار بماند

اهورایی باشی نازنین..///
ma ra dar nazarat sahim konid
ta javabgoy dostan basim
mehrdad sheyda

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار