جملات فوق العاده زیبا



تپه‌ای وجود ندارد که دارای سراشیبی نباشد! ضرب‌المثل ولزی



کودکی اعجازی است ، که باید آن را نظاره کنی . وین دایر



خداوند، روی خطوط کج و معوج، راست و مستقیم می‌نویسد. برزیلی



سخن های پست ، آدمهای حقیر را جذب و خردمندان را فراری می دهد . ارد بزرگ



تو ارباب سخنانی هستی که نگفته‌ای، ولی حرف‌هایی که زده‌ای ارباب تو هستند. ضرب‌المثل تازی



من واسطه ام نه مبتکر ، من از پیروان و دوستداران گذشتگانم . کنفوسیوس



تا زمانی که امروز مبدل به فردا شود انسان‌ها از سعادتی که در این دم نهفته است غافل خواهند بود. ضرب‌المثل چینی



دشمنی و پادورزی ، به آدم خردمند انگیزه زندگی می دهد . ارد بزرگ



بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. جانسون



هرگز بدون فرا رفتن از جسم نمی توانیم آگاه شویم و به روشن بینی برسیم . همه عالمان این را آموخته اند . وین دایر



اگر می‌بینی کسی به روی تو لبند نمی‌زند علت را در لبان فرو بسته خود جستجو کن. دیل کارنگی



ایران سپیده دم ، تاریخ است . ارد بزرگ



شیرینی یک بار پیروزی به تلخی صد بار شکست می‌ارزد. سقراط



من متفکری آرام و دانش آموزی بیش نیستم دانشجوی هستم که از آموختن دست بر نمی دارم و از گفتن خسته نمی شوم . کنفوسیوس



ضعیف‌ الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود. ادگار‌ آلن‌پو



همای بخت بر شانه ات نخواهد نشست مگر آنکه شانه ای به گستره و پهنای کوهستان داشته باشی . ارد بزرگ

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار