شرکت نرم افزاری «سیج گروپ» انگلیس هدف حمله سایبری قرار گرفت

شرکت نرم افزاری «سیج گروپ» انگلیس هدف حمله سایبری قرار گرفت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما  به نقل از خبرگزاری رویترز ،شرکت انگلیسی «سیج گروپ Sage Group » که از شرکت های بزرگ تولید کننده نرم افزارهای حسابداری و مالی در انگلیس است،  از دستبرد سایبری به اطلاعات مشتریان این شرکت خبر داد.
یک منبع آگاه این شرکت نرم افزاری در این باره اعلام کرد اطلاعات مربوط به کارکنان حدود 280 شرکت انگلیسی به صورت بالقوه در این حمله سایبری سرقت شده است.
وی افزود کارشناسان این شرکت در حالی بررسی این موضوع هستند که آیا بخشی از اطلاعات ذخیره شده، حذف شده است یا نه.
در بیانیه شرکت «سیج گروپ» نیز در این باره آمده است: «ما در حال بررسی نحوه دسترسی غیر قانونی به اطلاعات مربوط به مشتریان هستیم. ما نمی توانیم در حال حاضر در این خصوص اظهار نظر کنیم، اما حفظ منافع مشتریان نخستین اولویت ما است. ما گفتگو با مشتریانی را که بر اثر این حمله اینترنتی به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار گرفته اند، آغاز کرده ایم.»
«سیج گروپ» یکی از بزرگترین شرکت های فناوری انگلیس است که بر اساس آمارهای اعلام شده، بیش از شش میلیون کسب و کار کوچک و متوسط را در سرتاسر جهان پوشش می دهد.
مسئولان «سیج گروپ» ماه گذشته اعلام کردند درآمدهای این شرکت در سال مالی کنونی منتهی به سپتامبر، دست کم شش درصد افزایش خواهد یافت. درآمد این شرکت در شش ماه منتهی به ماه مارس، شش و دو دهم درصد افزایش یافت و به رقم 747 میلیون پوند (برابر با 966 میلیون دلار) رسید.

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار