سروده ای زیبا از شاعره ی معاصر خانم ا.منتظری : بی تو دلم بجزمرگ خواهان نمیپذيرد



سروده ای زیبا از شاعره ی معاصر خانم ا.منتظری : بی تو دلم بجزمرگ خواهان نمیپذيرد


تولد : پنجشنبه 17 بهمن 1364
کشور: ايران
شهر: قم

ليست دفتر شعر ها ا.منتظری
نوشته های ادبی ا.منتظری



در سایت شعرنو:


»»»»»««««««

** بی تو دلم بجزمرگ خواهان نمی پذيرد:


دردا که غم به کامم پايان نمی پذيرد



از عشق گشته زخمی ، درمان نمی پذيرد



گفتی به مهر آيم حتما به جايگاهت



مهر آمده کجايی ؟ آبان نمی پذيرد



شوق است بر وصالت اما چه سود؟رفتی



شوريده حال هرگز ، سامان نمی پذيرد



دل را فريب دادم با طرب و می گساری



آهنگ غم مرا بس ، آنان نمی پذيرد



بر آتش نبودت ابری نبود لايق



از آب ديده کاراست، باران نمی پذيرد



دادم گره خيالم بر وصل روی او خوش



هيهات، در خيالم، جانان نمی پذيرد



گفتم بگير دل را از بند ِبی وفايی!



سخت است دل بريدن،آسان نمی پذيرد



شايدکه گفته باشی:از من خدانگهدار!



بی تو دلم بجز مرگ ، خواهان نمی پذيرد...


شاعرخانم: ا . منتظری


سایت شعرنو:


نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار