گزيده اشعار از شاعر معاصر آقای حسین ظهرابی



گزيده اشعار شاعر معاصر آقای حسین ظهرابی= ( قابل نصب بر روی گوشی موبایل*
¤¤¤ به سایت ایشان به آدرس زیر صفحه مراجعه بفرمائید:¤¤¤________:


زل می زنم به چشم تو از پشت عینکم
زیبایی نگاه تو را سیر می مکم!

یک نخ سیگار پشت سرت در می آورم
بعدش جرقه می زنم از برق فندکم

بی ربط نیست سر بزنم لحظه ای به قبل
یعنی کمی نگاه کنم با فلاش بکم:

شش ساله ای که پیش منی روی صندلی
من بچه ی شرور همین مهد کودکم

عاشق شدم وَ موی تو را لمس می کنم
هر روز مثل خاطره با دست کوچکم

با پلک های نرم تو هم بازی ام فقط
خو کرده ام به عطر تو جای عروسکم

من را به جرم عشق تو تنبیه می کنند
پر می زند خیال تو از مهد کودکم ...

وقتی تو را به خاطر من می برند، من
پا می زنم به زندگی جوجه اردکم

حالا همان ترانه ی شش ساله ی منی!
وقتی نگاه می کنم از پشت عینکم

شاعر معاصر آقای حسین ظهرابی
تا شقایق هست زندگی باید کرد

http://www.hzohrabi.blogfa.com/

نظرات

با سلام و احترام

عید غدیر بر شما مبارک باد . در این روز برای شما بهترین ها را آرزو دارم.

موفق باشید

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار