دوستت دارم شاعرمعاصر: م.شوریده( سيد مهدی نژاد هاشمی)


معرفي سيد مهدی نژاد هاشمی

سيد مهدی نژاد هاشمی
تاريخ تولد: دوشنبه 27 اسفند 1358
کشور: ايران شهر: بجنورد +سبزوار

در مر دابی ترین نگاهت
*
نفسهایم به شماره می افتد
*
و در انتها ....... سنگ ... کاغذ....قیچی
*
..........و.... کمی دورتر ...... سکوت است و ............انکار

ليست دفتر شعر ها سيد مهدی نژاد هاشمی
نوشته های ادبی سيد مهدی نژاد هاشمی
http://shereno.com/file.php?id=61183

¤¤¤¤¤:دوستت دارم

تو را بهانه گرفتم قرارمن باشی
زمان افت فشارم کنار من باشی
*
نگاه من به افقها نمی رسد اکنون
فروغ ممتد چشمان تار من باشی
*
نوشته های مرا قطره قطره باران شست
چگونه با تو بگویم که یار من باشی
*
کویر خشک و ستبرم پر از ملامت و درد
بیا تو سبز ترینم بهار من باشی
*
صدای تیرک در هم شکسته می آید
بیا که لحظه ی آخر مهار من باشی
*
گمان کنم ته خطم و رو به پایانم
نیامدی گل روی مزار من باشی ...!
*
بدون پرده بگویم که دوستت دارم
چه می شود که تو اینجا کنار من باشی

م- شوریده (سید مهدی نژادهاشمی )

نظرات

‏ناشناس گفت…
بسیار زیبا بود
‏ناشناس گفت…
سلام
شعر زیبایی خواندم یک حس عجیب و دل نشینی داره
آدم حس می کنه هنوز باید ادامه داشته باشه .
محیا سعادت

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار