ما نه !!! فقط من.. سروده ی شاعر معاصر :امیر شکیبا



معرفي امير شکيبا

تاريخ تولد: دوشنبه 5 مرداد 1360
کشور: ايران شهر: تهران
از دلنوشته های ایشان:
در این دنیا به دنیا آمدم
اما...
بهشت هم جای خوبی بود
و مرداد است
هبوط من به این عالم
دلم سخت دلتنگ است..
برای خوردن گندم...
و اخراجم از این دنیا
به یک دنیای کاملتر
دلم سخت دلتنگ است...

ليست دفتر شعر ها امير شکيبا
نوشته های ادبی امير شکيبا
http://www.shereno.com/file.php?id=61181


ما نه !!! فقط من...

سنگم زدی و فقط دست و پا زدم .....ولی
خوردم قسم که می روم... جا زدم....ولی
دیدم که دیده نشد...عشق پاک من
دستان سرد تورا....ها....زدم.... ولی
اکنون نگو که آخر خط...نقطه و تمام
من با دلم....دُ...رِ..می...فا...زدم.... ولی
کو! گوش موسِقی و بزم ساز و نی
کردم غلط...!که صحبتی از ما زدم...ولی
مثل همیشه...خودت را ببین و بس...!!!
من را ببخش!حرف زیاد را زدم..........
...ولی.....!!!

امیر شکیبا: شاعر

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار