تارنگار ((¯`·•»AISOD«•¨¯)) - ارد بزرگ

ارد بزرگ


*نظریه قاره کهن: او به صراحت از تبانی شرق و غرب برای بلعیدن حوزه فرهنگی مرکز جهان یاد کرده است نظریه او مبتنی بر سخن فردوسی است که می‌گوید سلم و تور دو فرزند فریدون که یکی بر غرب و دیگری بر شرق جهان حکومت می نمودند برای تصاحب این سرزمین ایرج حاکم منطقه قاره کهن (نامیست که ارد بزرگ بر منطقه‌ای از کشمیر تا مدیترانه نهاده است ) را می‌کشند . و او می‌گوید قارهکهن امروز توسط آسیا و اروپا بلعیده شده است .در نظریه قاره کهن ارد بزرگ قاره‌های آسیا و اروپامتجاوزین به حریم قاره کهن معرفی شده اند . قاره کهن از کوهستان پامیر و کشمیر آغاز و تا مدیترانه ادامه می‌یابند و 20 کشور در داخل آن قرار می‌گیرند.

*نظریه کهکشان بزرگ اندیشه:نظریه کهکشان بزرگ اندیشه دقیقا نقطه عکس نظریه دهکده کوچک جهانی مارشال مک لوهان کانادایی است او با دلایل مستدل ثابت می‌کند جهان رو به انفجار اندیشه‌های گوناگون است


و یک نظر به مطلب بالا :
نویسنده: منوچهر زهتاب
پنجشنبه 29 مرداد1388 ساعت: 11:32
نظریه قاره کهن ، به نظر من یک فرق اساسی با بسیاری از نظریات دیگر دارد اغلب نظریات ریشه و اصولی وهم آلود دارند اما ارد بزرگ در این نظریه مسیر راهی را نشان می دهد که می تواند موجب بهروزی 20 کشور منطقه گردد . این کشورها دارای نزدیکهای فرهنگی فراوانی هستند .
با اجرای نظریه قاره کهن ، مسلما قطب قدرت و ثروت آینده جهان ( قاره کهن ) خواهد بود .

ارادتمند - زهتاب


ماخذ : http://aisod.blogfa.com/post-16.aspx

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار