اس ام اس عاشقانه و عارفانه از Song4ir.Com: تالار گفتمان



این مجموعه اس ام اس شامل مجموعه اس ام اس های جدید نیمه دوم مهر ماه هستند که جملات زیبا و عارفانه و عاشقانه ای دارد که پیشنهاد میکنم حتما این اس ام اس های زیبا لذت ببرید




شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم .



همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد .



خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند ، تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد .



بریدم بند ناف دلبستگی را با قیچی دلسردی .



رابطه ی قلبی دو دوست نیاز به بیان الفاظ و عبارات ندارد . (جبران خلیل جبران)



نماز عشق ترتیبی ندارد ، چرا که با نخستین سر بر خاک گذاردن ، دیگر برخواستی نیست . (ارد بزرگ)



اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ، او جانشین همه ی نداشتن های من است .



خدا به من زیستی عطا کن که در لحظه ی مرگ ، به بی ثمری لحظه ای که برای زیستن تلف کردم ، سوگوار نباشم .



ارزش وجودی انسان به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد .


ادامه در آدرس زیر :
http://www.song4ir.com/ftopicp-3593.html

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار