رکورد مجموع جهان در اختیار کیم اون گوک با 332 کیلوگرم

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان - آمریکا

عسگری بیست و هفتم جهان شد/ وزنه بردار چینی رکورد دوضرب و مجموع جهان را شکست
» سرویس: ورزشي - نهادهاي ورزشي و ساير
کد خبر: 94090200818
دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۰
vazneh.JPG

وزنه بردار دسته 62 کیلوگرم ایران در پایان رقابتهای این دسته در رده بیست و هفت جهان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مجید عسگری که با رکوردهای 122 کیلوگرم یک ضرب و 152 کیلوگرم دو ضرب و مجموع 274 کیلوگرم در رده شانزدهم گروه B قرار گرفته بود با پایان یافتن رقابتهای گروه A در رده بیست و هفت جهان ایستاد.

لی جون چن نیز با ثبت رکورد 183 کیلوگرم در دوضرب و 333 کیلوگرم در مجموع دوحرکت موفق به شکست رکورد دوضرب و مجموع جهان شد. پیش از این رکورد دوضرب جهان در اختیار موشنگ لی از چین با 182 کیوگرم بود که آن را در سال 2002 به ثبت رساند بود.

رکورد مجموع جهان نیز در اختیار کیم اون گوک از کره شمالی با 332 کیلوگرم بود.

نفرات برتر دسته 62 کیلوگرم در پایان مسابقات این وزن بدین ترتیب معرفی شدند:

1-لیو جون چن از چین با رکورد 150 کیلوگرم یک ضرب، 183 کیلوگرم دوضرب و مجموع 333 کیلوگرم

2-کیم اون گوک از کره شمالی با رکورد 151 کیلوگرم یک ضرب، 177 کیلوگرم دوضرب و مجموع 328 کیلوگرم

3-والنتین هریستوف از آذربایجان با رکورد 141 کیلوگرم یک ضرب، 176 کیلوگرم دوضرب و مجموع 317 کیلوگرم

.

.

.

27-مجید عسگری از ایران با رکورد 122 کیلوگرم یک ضرب، 152 کیلوگرم دوضرب و مجموع 274 کیلوگرم

انتهای پیام
کد خبرنگار: 71468
برچسب : مسابقات جهانی وزنه برداری

 منبع :
http://tarmooo.activebb.net/t28-topic


اعدام هایی بی سابقه در عربستان سعودی


رفتارهای غیر انسانی عربستان سعودی دلنگرانی نزدیکترین دوستان این کشور را نیز برانگیخته است به گزارش سایت هایوهو به نقل از خبرگزاریها : وزارت امورخارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، این کشور از اعدام های دسته جمعی در عربستان سعودی نگران است.این وزارتخانه همچنین افزوده است: دولت آمریکا از عربستان سعودی می خواهد که قواعد قانونی را در این باره مد نظر قرار دهد.
اگرچه بسیاری از تحلیلگران انتقادهای گاه و بیگاه واشنگتن از ریاض را غیر جدی و تنها برای خالی نماندن عریضه می دانند اما عربستان سعودی با اعدام های دسته جمعی مخالفان و گردن زدن محکومان با شمشیر، نگرانی محافل حقوق بشری جهان را نیز برانگیخته است.
در همین حال سازمان عفو بین الملل هشدار داده که ممکن است عربستان سعودی قصد داشته باشد ده ها نفر را ظرف یک روز اعدام کند.
عفو بین الملل می گوید با توجه به افزایش اعدام ها در عربستان سعودی گزارش های منتشر شده را در این باره جدی می گیرد.
این نهاد حقوق بشری می گوید، در سال جاری میلادی 151 نفر در عربستان سعودی اعدام شده اند که چنین تعدادی از سال ١٩٩5 بی سابقه است. سایت هایوهو در ادامه این خبر گزارش می دهد: دولت سعودی ، ترکیه ، قطر و امارات متحده عربی از نقض حقوق بشر در کشورهای سوریه و عراق دم می زنند حال آنکه جنایت این کشورها در سوریه ، عراق ، بحرین ، افغانستان و یمن بر کسی پوشیده نیست .

 منبع :
 http://tarmooo.activebb.net/t39-topic


داعش در اسپانیا چه می کند ؟!

 یک مراکشی سی و دو ساله که عضو داعش است در اسپانیا دستگیر شد  سایت هایوهو به نقل از خبرگزاریها گزارش می دهد که پلیس اسپانیا در این رابطه اعلام کرد این مغربی ۳۲ سال داشته و امروز در «پامپلونا» واقع در شمال غربی این کشور دستگیر شده است.پلیس اسپانیا اعلام کرد موفق به بازداشت یک تبعه کشور مغرب که قصد داشت به تروریست های داعش در سوریه بپیوندد، شده است.
پس از بررسی های کارشناسانه مشخص شده است که این مراکشی دارای ارتباطات و تماس‌های اینترنتی زیادی با داعش بود، اما هنگام تهیه ملزومات سفر برای پیوستن به تروریست ها در سوریه مورد شناسایی قرار گرفت و بازداشت شد.

در بیانیه پلیس اسپانیا همچنین گفته شده است: از دیگر اتهامات این فرد مشارکت فعال در جذب نیرو برای داعش از طریق اینترنت است. سایت هایو هو در بسیاری از اخبار مربوط به داعش حضور پر رنگ یارگیری اینترنتی را می بیند حال سئوال اینجاست کشور عراق و سوریه که زیر ساخت مخابراتیشان از بین رفته است پس اینترنت داعش از کجا تامین می شود ؟

 منبع :
http://tarmooo.activebb.net/t38-topic

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار