ده عاشقانه آرام و زیبا از فهیمه صفاریه

۱)

امشب

تمام راههاي عاشقي را

براي در آغوش کشيدنت

قرق کرده ام

از بيراهه مرو .



۲)

به همه کس قول عشقت را داده اي .

در تقسيم بندي يارانه مهربانيت

من

در کدامين خوشه

جاي گرفته ام .



۳ )

کوهها به هم نمي رسند ، آدم ها به هم مي رسند

و من

به احترام اين ضرب المثل

تيشه بر دست

کوه غرورم را شکسته هم

تا

به تو برسم .



۴ )

چنديست شعرهايم

آبستن عشق تو شده است .

نگاهم که مي کني

شعري در من جان مي گيرد .



۵ )

سپيد يا سياه

فرقي نمي کند

بي حضور سبزت

سپيدهاي عاشقانه هم را

با خودکار سياه مي نويسم

تا عمري

عزادار

نبودنت باشند .





۶ )

از من مپرس چندمين روز محرم است

وقتي هرروز

در نينواي دلت

قلبم

شهيد عشق مي شود .





۷ )

چنديست

دست به سينه راه مي روم

نمي خواهم کسي

يادگاري تو را

بر روي قلبم ببيند .



۸ )

شير يا خط ؟

تقلب نکن !

به هر حال

من عاشقت هستم .





۹ )



هر روز

مرا

با هجوم خيالت

نبردي دوباره است .

آتش بس را بپذير

نمي خواهم شهيد قلبم شوي .



۱۰ )

چلچراغ يادت

به نور شمعي بدل شده

که همگان سعي در خاموشي آن دارند .

در سال اصلاح الگوي مصرف

من

به يک - دوستت دارم – تو

قانعم ...


فهیمه صفاریه
http://www.abitarinpanjere.blogfa.com

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار