چـون غـنچـه ی شکـفـته به دشت شقایقی/شاعر توکل مشکوه {مشکات}

شاعر توکل مشکوه {مشکات}
پنجشنبه 14 شهريور 1347


کشور: ايران شهر: شیراز
دلنوشته ی ایشان:
آنچه در من جاریست
بغض دیروز من !
اندیشه فردای من است
نا امیدی مرگ است
باز امید به اوست
هر چه داریم
از اوست

ليست دفتر شعر ها توکل مشکوه {مشکات}
نوشته های ادبی توکل مشکوه {مشکات}
http://www.shereno.com/file.php?id=57361

چـون غـنچـه ی شکـفـته به دشت شقایقی

*
**
***

***
**
*
چـون غـنچـه ی شکـفـته به دشت شقایقی
بگـــذار تا بـبـــیـنـمـت ایـنک دقـایقی

چون لاله روی داری و چشـمت چو نرگس است
ای گل،چه گویمت که تو عین حدایقی

گـفـتـم دگـــر نمیـدهــم این دل ، ولـیک تو
بـرهـرچـه امـر و فال ِ محال است ، فایقی

افـتـاده ایم هردو به گــرداب عــشق و نیست
بحــر نجات جـان مـن و دوست ، قایقی

صـد بار گـفـته ای که بگـویم ، من عاشقم
می خـواستی که بشـنوی از من حقـایقی

من عاشقم ، من عاشقم عاشق تراز همه
اما تـویی عـزیـز، کـه زین بیـش لایقی

غیر از توام / خدای / که پاکی و بی گناه
در حسن و در کمال ندارد خلایقی

مشکوة سوز عـشق که پنهان نمی شود
در نزد آن نگار که دارد علایقی

شاعر :توکل مشکوه {مشکات}

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار