شاعر معاصر آقای : مسعود حاتمی با سروده ای زیبا بنام:صدفی از سهم عشق


شاعر معاصر آقای : مسعود حاتمی
تاريخ تولد: دوشنبه 15 شهريور 1344
کشور: استرليا شهر: melbourne

کشتی کاغذی ما در آب تشت غرق شد..آن آرزوی که من و تو در کنارش می خندیدیم..به قعر زمان رفت و بچگی ما مسافر آن کشتی بود..
مدیریت صنعتی خوندم وعضو انجمن شعر فارسی
ملبورن هستم و کتاب شعری در دست چاپ دارم
..خوزستانی هستم و 18 سال کرج بودم و 10 سال استرالیا هستم...ایران خانه من است
نمی بینم سیاوش را
نگویند قصه هایش را
وداع تلخ آرش را
نگاه و اشک مادر را
کجایند آن کمانگیران
به وقت عجز و ماتمها...ادامه دارد...

ليست دفتر شعر ها مسعود حاتمی
نوشته های ادبی مسعود حاتمی
http://www.shereno.com/profile.php?uid=5236&op=show


صدفی از سهم عشق
_____________________________:
خودم باشم ..خودم باشم
تمام زندگی این است
اگر تقدیر ذوبم کرد
برایم سهم عشق این است

چقدر دورم ..چقدر دورم
از آن رویای زیبایم
از آن لیلی..از آن لیلی
از آن مجنون دلهایم

به بندم از درونم
خویش خویشم نیست
نشان کودکی ها و عبورم
کوچه پیشم نیست

به باران و به دریا می روم تنها
بجویم من نشانی رااز آن زیبا
به مشتم یک صدف از یاد او مانده
به ساحل می دهم شاید شود پیدا

خودم باشم ..خودم باشم
تمام زندگی این است
اگر تقدیر ذوبم کرد
برایم سهم عشق این است.

شاعر مسعود حاتمی


نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار