بتو نامه مینویسم /ترانه

بتو نامه مینویسم از همه حرف نگفته
ازتموم لحظه هائی، که دل از جدائی گفته

بتو نامه مینویسم ، با یه بغض ِغم نشسته
با حریر آبی اشک ، با دلی که بد شکسته

بتو نامه مینویسم ، که بگم یدنیا اشکم
پای عاشقی همیشه ،دلی گریون ِ سرشکم

بتو نامه مینویسم : که دیگه خم شده پشتم
اما اشکامو واسه تو، پای هر شعری نوشتم

بتو نامه مینویسم ؛ که بدونی بیقرارم
توی زندگی وبودن ،چیزی جز تو کم ندارم

بتو نامه مینویسم که منو دوسم نداشتی
رفتی و رو قلب زارم ، داغ عشقتو گذاشتی

بتو نامه مینویسم ، که بیاد من نموندی
توی خاکسترِ غمها ، هیزم دلو سوزوندی

بتو نامه مینویسم ، که منو تنها گذاشتی
رفتی وُواسه دل من ، حتی فردائی نزاشتی

بتو نامه مینویسم ، که بدونِ تو هلاکم
اگه اینجوری بمونه، ‌باهمین دل زیرخاکم

بتو نامه مینویسم که زدل صبوری رفته
منکه صادقانه گفتم (واسه من جدائی سخته!)!


بتو نامه مینویسم ، تا بگم نرفته برگرد!
که دلم نمونه تنها ، غمزده با اینهمه درد

بتو نامه مینویسم تا اگه راهت جدا شد
تو بدونی تا همیشه ، روزگار من سیا شد

بتو نامه مینویسم ، که دل از توگرچه دوره
اما از درد جدائی، بی تو پاهام لب گوره

بتو نامه مینویسم : که* دوست دارم* همیشه
گرچه زندگی واسه من، بی تو زندگی نمیشه

بتو نامه مینویسم چون میدونم دیگه رفتی!
با نیومدن سراغم ! همه ی حرفاتو گفتی

گرچه بی توروزگارم مثه شبهام سوت وکوره
اما قلبت اگه شاده ! باشه ! اینجوری قبوله

بتو نامه مینویسم : پس بگم...خدا به همرات
مرگ من شاید بمونه ، توی خاطرات فردات

بتو نامه مینویسم با یه عشقی توُ دعاهام
ای خدا باشی کنارش‌گرچه من همیشه تنهام.

جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ ف. شیدا

نظرات

Unknown گفت…
salam
man nemidonam, shoma to europa ham zendegi mikonin vali hanooz
honaretoono be donyaie mosighi vared nakardin(-;
khanoom sheyda be onvane kesi ke sar reshteie ham to mosighi daram be sakhti beshoma pishnahad mikonam ke esme shoma shere shomaro ba ye sedaye khob beshnavam.bebakhshid fozoli kardam .merci

'mohamaham shamshiri'shereno.ir

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار