روزنامه راه نجات افغانستان - پرنیان_2ثور

پرنیان_2ثور

(چهار شنبه >2 ثور 1388)

برای قاب کردن
کوه های عظیم پر از چشمه اند و قلب های بزرگ پر از اشک. «ژوزف رو»
به راستی که ابلهان انسان های خوش بختی هستند، زیرا که هرگز پی به تنهایی خود نمی برند. «ژان یل توله»
سخن های پست ، آدم های حقیر را جذب و خردمندان را فراری می دهد. «اُرد بزرگ»
خدمت به خلق وظیفه نیست، بلکه لذت است. «زرتشت»
با هر که بدی کردی تا دم مرگ از او بیندیش. «نیچه»
خار های کوچک زخم به جان نمی زنند، بلکه با او می آمیزد برای روزهای سخت تر . «اُرد بزرگ»
من هفت صد بار اشتباه نکردم. من یک بار اشتباه نکردم من زمانی موفق شدم که هفت صد راهی را که موفقیت آمیز نبود، اصلاح کردم. هر گاه راهی را که عمل نمی کرد، حذف کردم و راهی را پیدا کردم که کار می کرد. «توماس ادیسون »
هر گاه خبرهای بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید، شما از آن شکست نخورده اید بلکه از آن چیزهای تازه آموخته اید. «بیل گیتس»
زمانی که دانش یک مرد برای موفقیت کافی است ولی تقوای او کافی نیست، هر چه را که او ممکن است به دست آورد، دوباره از دست خواهد داد. «کنفسیوس»
موفقیت، به همان اندازه شکست خطرناک است. «لائو تزو»
برای قضاوت در مورد موفقیت خودت ببین چه به دست آورده ای و در قبال آن چه از دست داده ای. «دالای لاما»
علت این که زنبورها این قدر وزوز می کنند، این است که یاد ندارند حرف بزنند. «ژرژسیون»


ماخذ : http://rahenejatdaily.com/1144/88020215.html

نظرات

جملات کوتاه مشاهیر جهان

پست‌های پرطرفدار